انتقام‌جویی عجیب پسری از دختر مورد علاقه‌اش

جوانی که متهم است به قصد انتقام گرفتن از دختر مورد علاقه‌اش اقدام به چسباندن تصاویر مستهجن و شماره تلفن وی به دیوار چند سرویس بهداشتی عمومی کرده، با دستور دادیار جنایی بازداشت و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، اوایل مرداد ماه سال جاری دختری جوان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اظهار کرد که مدتی است بیش از ده‌ها نفر با تلفن همراه وی تماس گرفته و با دادن مشخصات دقیق او، خواهان برقراری روابط نامشروع هستند.

به دنبال شکایت این دختر جوان و آغاز بررسی‌های پلیسی به دستور دادیار جنایی تهران، چند نفر از تماس‌گیرندگان شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفتند.

این افراد در بازجویی‌های به‌عمل آمده مدعی شدند که شماره تلفن و مشخصات دختر جوان را از روی عکس‌های مستهجن متعلق به وی که بر دیوارهای چند سرویس بهداشتی عمومی چسبانده شده بود به دست آورده و با او تماس گرفته‌اند.

در پی نتایج به‌دست آمده از این بازجویی‌ها، دختر جوان اظهار کرد که حدود یک سال قبل با پسری حدودا 27 ساله به نام رامین آشنا شده و قرار بوده ازدواج کنند اما به دلیل اختلافات فرهنگی و خانوادگی با وی به توافق نرسیده و بنا به خواسته او این رابطه در حدود 2 ماه قبل قطع شده است.

با به دست آمدن این سرنخ، تحقیقات گسترده برای بازداشت رامین آغاز شد که نهایتا وی هفته گذشته در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد.

این متهم با اعتراف در مقابل دادیار جنایی، گفت: به قصد انتقام گیری از دختر مورد علاقه‌ام عکس‌هایی را که در زمان دوستی‌مان از او تهیه کرده بودم به همراه درج مشخصات و شماره تلفن وی زیر عکس‌ها، بر دیوار چند سرویس بهداشتی عمومی چسباندم.

به گزارش ایسنا، با اعترافات این متهم قرار قانونی برای وی صادر و پرونده جهت تکمیل تحقیقات با دستور قضایی دادیار جنایی تهران در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد