فال روزانه شنبه 23 آگوست - 2 شهریور

 فروردین

دوباره دوستان تو را در آغوش می گیرند و غرق در عشق و محبت می شوی.صفحه تازه ای در زندگی گشوده خواهد شد و دوباره می توان گلهای زندگی را پرورش داد و به آنها رونق بخشید.

اردیبهشت

از واکنش همسر خود متعجب خواهی شد چون انتظار چنین برخوردی نمی رفت. با این حال این عمل نشانه عدم دوست داشتن او نیست و حکایت از چیز دیگری دارد.

خرداد

تعصب و غیرت کورکورانه، سودی ندارد. این گونه رفتارها بیشتر تو را دچار مشکلات و دردسرهای جدید می کند. باید گذشت داشت و اجازه داد تا دیگران خودشان زندگی را تجربه کنند.

تیر

مثل همیشه شانس با تو خواهد بود. این تو هستی که باید از این فرصت ها و موقعیت ها استفاده کرده و خود را به جایی برسانی. زمان به سرعت می گذرد و تو هنوز در خوابی!

مرداد

ظاهر این کار نشان می دهد که در مجموع امر خیری است و می تواند در آینده سود خوبی داشتهب اشد. با توکل بر خداوند بزرگ باید قدم پیش گذاشت و از او درهمه حال کمک خواست.

شهریور

اختلاف کوچکی در محیط خانوادهپیش آمده است که هر چه زودتر باید آن را پایان داد. سعی کن از تنش ها و تشنج ها کاسته و محیطی آرام را برای خود و آنها بوجود آوری.

مهر

این آزمایش سختی است وباید هر طور شده از آن سربلند خارج شد. از دوستان و اقوام باید کمک گرفت و استراحت و تفریح را برای مدتی کنار گذاشت.  موفقیت تو در این کار سرنوشت ساز خواهد بود.

آبان

زندگی روحی و عاطفی تو رونق دوباره ای خواهد گرفت و دوباره شکوفه های بهاری به تو چشمک خواهند زد. دوران تازه ای آغاز خواهد شد.

آذر

احساس توان و قدرت شگرفی می کنی. از این انرژی و شادابی باید در بهترین راهها استفاده کرد تا رستگار شد. مراقب باش که اسب سرکش غرور و خودپسندی تو را بر زمین نکوبد!

دی

مراقب باش و هشیاری خود را در هر شرایطی حفظ کن. به هر کسی نمی توان اعتماد کرد و یا اسرار خود را بر او عیان ساخت. کسی نباید از حسن خلق تو سوء استفاده کند.

بهمن

مشکلی را که پیش آمد نباید زیاد بزرگ کرد. این فقط یک سوء تفاهم کوچک بود و می توانست در مورد هر کسی اتفاق بیفتد. به اهداف مهم تر و بزرگتری باید اندیشید.

اسفند

این نوع برخورد ضرورتی نداشت. در واقع برخورد تو به جای اینکه حساسیت ها را کم کند، آنها را بیشتر کرد. باید به گونه ای رفتار کرد که دوستی ها را تقویت و سوءظن ها را بر طرف کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد